Na co zwrócić uwagę wybierając agencję social media?
Bogate doświadczenie to jedna z najważniejszych kwestii, na którą zwracają uwagę przedsiębiorcy na etapie wyboru stosownej agencji marketingu społecznościowego. Okazuje się, iż równie znaczące znaczenie ma szeroki zakres usług oraz konkurencyjność oferty pod względem cenowym. Wystarczy przytoczyć fakt, że poniektóre agencje za obsługę social media oczekują wynagrodzenia rzędu kilkuset złotych, gdy inne żądają nawet kilkukrotnie wyższych stawek. Fachowa agencja social media na początku współpracy winna skupić się na indywidualnych oczekiwaniach kontrahenta, a dopiero po ich poznaniu zaprezentować strategię socialmedia. W innym przypadku klient będzie mógł podejrzewać, że zostanie “naciągnięty” na pakiet usług, jakie w wypadku przedsiębiorstwa z konkretnej branży niepotrzebnie mogą dać korzystny rezultat. Pożądane byłoby zwrócić uwagę, iż facebook dla firm otwiera szerokie szanse, aczkolwiek chcąc je wykorzystać niezbędna jest także odpowiednia wiedza, jakiej pozyskanie wbrew pozorom nie jest proste.
Źródło ze strony: https://www.socialframe.pl